Фотография: Profimedia
Британската актриса Мили Боби Браун показа своята по-женствена и секси страна в новата рекламна кампания за есенната колекция "Florence by Mills".
Освен че е звезда от поредицата Stranger Things, Мили създава и собствена марка, кат първоначално на пазара пуска козметични продукти. Следват дрехи за уютните дни и нощи у дома.
Мили стартира своя собствена марка за красота "Florence by Mills" през 2019 г. Лейбълът "олицетворява забавната грижа за кожата, а като марка поставя акцент и върху веган формулите и чистите съставки. Продуктите Florence by Mills не съдържат сулфати, фталати и парабени и не са тествани върху животни", както споделя тя.
Всъщност марката е кръстена на прабабата на Мили Боби Браун - Флорънс, която винаги я е вдъхновявала като силна и обичаща да се забавлява жена.
Със своята козметика Мили Боби Браун иска да предаде посланието, че всеки трябва да бъде самостоятелен и да празнува своята индивидуалност. Всеки трябва да определи красотата за себе си и това включва да не се налага да бъде съвършен. Мили е разработила продуктите така, че те са специално съобразени с нуждите на младата кожа на поколението Z, към което принадлежи и самата тя.
Чрез модната си линия, Мили агитира всички момичета да "изразят себе си свободно". "Модната линия е за това да се чувствате добре, а не да се вписвате. Всеки модел парче е мек като облак, движи се с вас самите и е проектирано с мисъл за земята".