Лурдес Леон и Адриана Лима в новата кампания на Marc Jacobs

Ася Иванова 18 октомври 2024

Фотография: Profimedia

Марк Джейкъбс събира едни от най-големите имена в модния бранш, за да отпразнува няколко от най-продаваните си чанти в нова рекламна кампания.

Озаглавена "The Marc Jacobs Essentials", кампанията на марката включва моделите Адриана Лима, Лурдес Леон, Джоан Смолс и Колин Джоунс. Акцент се слага върху чантите "The Tote Bag", "The Sack Bag", "The Snapshot Bag" и "The Mini". 

Стилист на кампанията е Джърмейн Дейли, режисьор - Алекс Лий и Кайл Уайтман от BRTHR. Момичетата и емблематичните чанти са заснети на фона на Ню Йорк от Валентин Херфрай и Клинтън Хилд.

От чантите, представени в кампанията на Marc Jacobs, чантата на марката "The Tote Bag" е може би най-разпознаваемата. Пусната на пазара през 2019 г., тя се моментално се превърна в любима на всички. Пусната е в безброй цветови гами и е използвана в много от колаборациите на Jacobs.  

Кампанията Marc Jacobs Essentials идва по време на 40-годишнината на модния дизайнер от началото на неговата едноименна марка. За да отпразнува годишнината, Джейкъбс възобнови сътрудничеството си със Стивън Спроуз за нова версия на чантата Tote Bag, вдъхновена от графитите.

X