Влюбени двойки в рекламната кампания Calvin Klein Jeans

Лидия Делирадева 20 август 2019

За провокативността на новата кампания може да се съди по нейното име - Get Between Me And #MyCalvins. Неин автор е фотографът и режисьор Тео Венър, който засне истински влюбени двойки в ежедневни житейски ситуации. Патрик Шварценегер и Аби Чемпиън, Айрис Лоу и Джери Робъртс, Аква Париос и Селена Форест, Лекси Болинг и Бен Алън лежат прегърнати на пода, целуват се в метрото и на ескалатора, перат заедно в пералното помещение и просто се разхождат из града.

Този сезон емблематичното лого на Calvin Klein украсява всички дрехи от деним. Силуетите са вдъхновени от уличния стил и се допълват от легендарния бод Omega. Колекцията включва дънки High Rise Skinny за жени, Slim Taper - за мъже. Горното облекло е вдъхновено от практични, класически модели и функционални детайли.

Колекцията ще бъде налична във всички магазини Calvin Klein Jeans, както и онлайн през есента на 2019 година.

X