Идеален деним и носталгия в новата колекция Polo Denim на Ralph Lauren

Лидия Делирадева 16 август 2019

Марката Ralph Lauren представи новата си рекламна кампания за колекцията Polo Denim. Акцентът е върху идеалните продукти от деним, естетиката на носталгичното спокойствие и усещането за естествена хармония.

Шест манекенки и инфлуенсърки станаха лица на кампанията, а фотографиите представляват визуални истории за любимия им чифт дънки. Автори на снимките са Тим Хил и Джеймс Финиган - известен дует фотографи.

Интересното е, че марката произвежда екологичен деним - Ralph Lauren работи с доставчици на винтидж деним суровини, които по време на обработката се превръщат в нови дрехи. Това позволява да се използват по-малко вода и камъни (необходими за изпирането с помощта на техниката с камък). До 2025 г. марката обещава да използва 100% устойчив памук и да намали консумацията на вода с 20% на всички етапи на производството.

X