Bvlgari x Александър Уанг или за любовта и преобразяването

Лидия Делирадева 18 октомври 2019

„Кое е най-важното в това сътрудничество? Това е превръщането на опаковките в луксозни предмети”, казва 35-годишният Александър Уанг (Alexander Wang). „Винаги съм се очаровал от процеса, може дори да се каже от церемонията по купуването на скъпи неща: всички тези красиви пакети, калъфи, кутии. Реших да отредя главна роля на тези неща.” Всяка от шестте модела чанти в колекцията „Serpenti през очите на Александър Уанг" съществува в различни вариации: можете да изберете от телешка кожа, питон или гущер, както и в черен, бял или ментов цвят. Shopping Tote прилича на хартиена торба, докато Minaudière изглежда като кутия за бижута. Belt Bag, в класическата си форма, се превърна в трансформър от ново поколение - освен късата дръжка, тя има и дълга с верига, както и колан, който ви позволява да носите чантата на кръста си. Всички те са увенчани със закопчалка (а Belt Bag – с цели две наведнъж) под формата на глава на змия – фирмения знак на марката Bvlgari.

Любовната връзка на порасналия американския дизайнер, който доскоро се смяташе за дете - вундеркинд, със старата италианска марка започва преди година и половина, когато Bvlgari го кани в Рим, за да се запознае с архивите. „Тогава видях колко общо имаме. Bvlgari почита традицията, но цени и иновациите не по-малко. Бях впечатлен от историята за това, че емблематичната им гривна във вид на змия е вдъхновена от маркуча на бензиностанцията! Аз постъпвам по същия начин: вземам нещо обикновено и го поставям в различен контекст”, споделя Александър.

Уанг се опитва да отгатне желанията на хората и се разстройва, ако не му се получи. „За мен е важно да създавам не просто модерна и удобна вещ. Искам тя да носи емоция и може би дори магия. Изглежда този път се получи”, казва младият дизайнер.

X