Най-емблематичната рекламна кампания на Fendi #BaguetteFriendsForever се завръща отново, а този път във фокуса на обектива попадат всеизвестната Уини Харлоу и нейната най-добра приятелка в реалния живот - Шанън Хамилтън.
Супермоделът изповядва философията на бранда, който за пореден път акцентира върху истинското приятелство, и се включва в промоционалното видео за сезон пролет-лято 2020, в което виждаме двете момичета да пазаруват в магазин на марката.
Италианската модна къща, която наскоро изненада всички с чанта, предлагаща възможността да носи аромата на любимия ви парфюм, представя иконичния си дизайн в два нови цвята, които са в контраст с цветовата гама на кадрите от фотосесията.
Харлоу и Хамилтън допринасят за свежото настроение и усещането за ефирност и спокойствие, които топлите дни носят със себе си. Макар Международния ден на приятелството да се отбелязва едва в края на юли, още сега може да изненадате любимото си момиче с аксесоар, който ще ѝ покаже, че я цените истински.