За Хенри Холанд ключ към успеха е британското чувство за хумор и всичко онова, което те различава от другите.
Историята на британеца е христоматиен пример за мотивацията и вярата в собствената мечта.
Затова как остроумната идея за колекция тениски със закачливи послания (вероятно помните - "I’ll show you who’s boss, Kate Moss”), полага основите на знаков за съвременната британска модна сцена бранд.
Със сигурнoст лицето на топмодела Агнес Дийн (олицетворение на първата му колекция и близка приятелка) и журналистическата диплома от London College of Communication помагат на Хенри да комуникира блестящо идеите си с аудитория и критика.
А комбинацията от смела индивидуалност, самоирония и подчертано влечение към нещо различно от модното статукво дооформят финално творческата посока на House of Holland.
House of Holland пролет/лято 2020