Розовата есен на Burberry с участието на Ирина Шейк

Супермоделът е лицето от предварителната есенно-зимна кампания на Burberry, рефлектираща върху промените в модната индустрия.

Burberry винаги е бил бранд, който се асоциира с усещането за креативност и лукс в дъждовен лондонски ден. Точно това ще предложи и предварителната есенно-зимна колекция на бранда за сезон 2020-2021, от която вече може да видим първите кадри.

https://www.instagram.com/p/CBkhNv0AfTm/

След като пандемията промени световната картина в не един аспект, малко отклонение ще има и във виждането на луксозната модна къща оттук нататък. За предстоящия сезон Рикардо Тиши пресъздава някои от най-любимите модели на бранда, но този път не залага изцяло на типичната цветова гама, а добавя цветни акценти в синьо, розово и жълто.

https://www.instagram.com/p/CBkvxTpg2E0/

"Понятието двойнственост винаги ме е привличало да разглеждам нещата от две перспективи, а това внася дълбочина и контраст както във всеки човек, така и във всяка концепция", споделя главният творчески директор на британската марка. "Тази кампания изследва идеята за огледалното отражение - тема, която установих, че е важна за новата идентичност на Burberry."

https://www.instagram.com/p/CBlOyC7AQA-/

Тиши си сътрудничи със световноизвестен екип за снимките на кампанията, а главното действащо лице отново е Ирина Шейк, която се превърна в негова муза за последните няколко сезона. Стилистката Ана Щайнер, глобалният козметичен директор на Burberry Исамя Френч и фризьорът Гари Гил работят в синхрон, за да подсилят присъствието на Шейк и да демонстрират освежената идентичност на бранда.

Фотография: Danko Steiner, Instagram/@burberry

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA