Няма нужда да знаете италиански, за да говорите Moschino

Джеръми Скот за пореден път ни уверява, че креативността е ключът към перфектния стил и позитивната нагласа.

Пандемията промени глобалната картина във всички възможни аспекти, но това не попречи на креативните визионери да гледат напред. Креативният директор на Moschino Джеръми Скот споделя, че сега е време да "намерим креативност, позитивизъм, да преодолеем препятствията и да продължим напред".

Точно това прави той и в Resort 2021 колекцията на бранда, която е в абсолютен синхрон със слънчевото настроение и желанието за ефирност и свобода. Моделите в новата колекция са създадени спрямо естетиката на Скот и тази на къщата, която и този сезон е заобиколена от много цветове, принтове и щампи, които да създадат подходящите вибрации в условията на градската среда.

"Това, което измислих и това, което виждате тук, е любовно писмо от и до Moschino", споделя още той, а в кадрите от рекламната кампания (в галерията по-горе) ще видите много точки, усмихнати лица, ретро прически, знакът за мир, италианският флаг и емблематичното за бранда мото "Не говоря италиански, но говоря Moschino." "Живеем във време на объркване и несигурност. Това не изисква от нас по-малко количество оптимизъм, а още по-голяма адаптивност."

Скот демонстрира това за пореден път, убеждавайки ни, че всеки ден може да стане по-цветен и вълнуващ, ако поверим личния си стил на самия него.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X