Като в истинска приказка, любовта между Тамара и Майкъл ражда великолепни и вълнуващи котюрни образци.
Историята на британския котюрен бранд Ralph&Russo започва като сюжет от сапунен сериал. През 2003 г., по време на кратка почивка в Лондон, Тамара Ралф среща Майкъл Русо и това стартира романтична връзка от разстоянието Сидни-Лондон в продължение на година.
https://www.instagram.com/p/CAKd_AGnzyc/
Русо взима нещата в свои ръце, купува еднопосочен билет на любимата си… и шевна машина. Съвсем неслучаен подарък, защото Тамара е трето поколение дизайнер. 10-годишна вече шие, а на 15 отговаря за поръчките на клиенти, което логично я довежда до специалността „Мода" в колежа.
https://www.instagram.com/p/CCLDtDznkUr/
Клиентите й обаче остават в Австралия, а в Лондон тя познава само Майкъл, и въпреки колебанията, през 2007 г. се появява марката Ralph & Russo.
https://www.instagram.com/p/CCIo3Z_Hy8g/
В гръбнак на лейбъла се превръщат котюрните модели, а 600-те рокли, които се раждат годишно почти достигат продажбите на Chanel. Oстаналото вече е история – от Дани Миноуг, през сценичните тоалети на Бионсе за The Mrs. Carter Show World Tour до гардероба на Анджелина Джоли.