Бъдещето е в комфорта, или поне така смята Dior

Луксозният френски бранд представи пролетно-лятната си колекция за 2021 г.

Димитър Андонов 30 септември 2020

Dior направи поредният съвършено успешен опит да се изправи пред новото бъдеще, отговаряйки на промените, които модната индустрия трябва да направи с оглед на всичко, което се случва в света.

Мария Грация Киури запазва кода на бранда и в ДНК-то на пролетно-лятната колекция за 2021 година и оставя настрана субективността, за да не разочарова верните фенове на марката, както и онези, които винаги смятат, че тя не се отклонява от собствената си перспектива.

Основният фокус отново е върху тъмните цветове, но и този път моделите и кройките са с цел да осигурят максимален комфорт, имайки предвид нуждата на хората да стоят по-дълго у дома, без значение дали става дума за социална изолация или просто стилен комфорт.

Шоуто вървеше гладко, докато на сцената не се появи протестиращ с плакат, носещ посланието "Всички сме жертви на модата". Истината е обаче, че не създавайки сумахота, голяма част от публиката прие тази поява като част от ревюто, което отново доказа, че Dior може да бъде само и единствено Dior. 

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X