Пролетно-летният сезон следващата година започва със специално отношение към комфорта и семплите модели. Новата колекция на Lacoste ни отвежда точно към свободното време, в което ще прекарваме часове на тенис корта, по улиците на града и на всички други любими наши места.
"Това, което най-много ми хареса, беше общността и начинът, по който всички се събрахме, за да направим всичко ", казва креативният директор на бранда Луис Тротър за кадрите от рекламната кампания.
Както можете да видите в галерията по-горе, колекцията е истинско въплъщение на нашето време: непринудена, изградена с помощта на съществуващи материали, абсолютно небрежна и с усещане за цялост, дори когато светът около нас се разпада.
Честно казано, надяваме се, че тази идеология ще продължи и в бъдещите проекти на Lacoste, защото е повече от ясно, че модната индустрия няма да бъде това, което беше досега. Промяната определено изглежда положителна!