Givenchy Pre-Fall 2021: Новата гледна точка

Френската модна къща залага на минималистичната естетика за втората колекция на Матю Уилямс.

Димитър Андонов 17 декември 2020

В средата на юни Матю Уилямс официално наследи Клеър Уайт Келър като креативен директор на Givenchy и сега е готов да представи втората си колекция, която се вписва перфектно в минималистичната и елегантна естетика на милениалите. 

Макар последните няколко месеца да бяха всичко друго, но не и нормални, Уилямс съсредотачава усилията си върху изграждането на колекция, която оформя капсулния гардероб, а не прави крещящо изявление само за конкретен сезон. "Това, което намирам за вълнуващо, доста често са неща, които бих облякъл самият аз", споделя той пред Vogue. "В модата откривам глътка свеж въздух, особено през цялото това нещо."

Класическо яке, превърнато в болеро, елегантна черна рокля с дълги ръкави, сложни структури на ревера и ръцете, изчистени блейзъри и меки, очертаващи тялото, но същевременно удобни костюми - това са основните модели в Pre-Fall колекцията на френската модна къща за 2021 г.

Емблематичното лого на бранда откриваме бродирано върху дантелени рокли, кожени якета и чанти, обещаващи да завършат всяка визия с минимални усилия от наша страна. Сред феновете на Уилямс вече се наредиха сестрите от клана Кардашиян-Дженър, което е достатъчно доказателство за успеха на работата му. И ние сме почитатели!

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X