Когато Кендал Дженър и Бела Хадид имат място в близкия ти приятелски кръг, съвсем спокойно можеш да ги оставиш да влязат в ролята на стилисти. За последната рекламна кампания на бранда, чийто креативен директор си ти, разбира се.
Такъв е случаят на Матю Уилямс, който наследи Клеър Уайт и придаде нов блясък на вече елегантните възприятия от Givenchy.
"За мен модата изразява гледна точка, при която официалността, неформалността, конструкцията и комфортът съществуват заедно. Моят етос е луксът да обличаш дрехи със собствена личност, а не просто да ги носиш", споделя той, по-малко от година след присъединяването си към компанията. "Всеки един от героите ни има силен поглед, който отразява неговото разбиране за света."
Фотографът Хеджи Шин се вдъхновява от моделите на 90-те, представяйки всяко от главните действащи лица в color-blocking комбинация, заедно със деструктурираните модели от новата колекция, златните бижута, цветните дънки, изисканите кожени бомбъри и чантите, които просто трудно може да бъдат пренебрегнати.
Разгледайте всички в галерията по-горе.