Givenchy есен-зима 2021: Искреност, а не стратегия

Новата колекция на френската модна къща е най-адекватното отражение на съвременната действителност.

Във втората колекция на Матю Уилямс за Givenchy виждаме таланта на дизайнера за вдъхновяващи модели със силен акцент върху дължината на тялото.

"В много отношения тази колекция е свързана с постоянното напрежение между двата свята. Става въпрос за намиране на личен смисъл при трудни обстоятелства, става въпрос за искреност в това, което правим, а не за стратегия. Искахме да внесем усещане за изживяната реалност заедно с прецизността, елегантността и екстравагантността в облеклото и външния вид", споделя самият той. "В крайна сметка модата за нас е начин на съществуване, чувство и свързване, а не игра, която трябва да се играе. Това е монументализиране на ежедневието, изпълвайки го с емоция - като музика, която можете да носите."

Атрактивни сутиени, прозрачни модели и привличащи вниманието аксесоари са само част от акцентите в колекцията, която издига на пиедестал лукса по един съвсем нов и различен начин.

Естетиката на Уилямс за виртуалното шоу е повече от впечатляваща, а преди неговия старт куп известни лица като Ким Кардашиян, Ан Хатауей, Кейт Мос, Лора Дърн и Кендал Дженър споделиха кадри в социалните мрежи, облечени именно в новата творческа визия на модната къща.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X