Зендея е силното лице на "новото Valentino"

Новата есенно-зимна рекламна кампания на бранда представя Зендея не като модел, а като личност.

Valentino отново залага на Зендея, този път за предстоящата си есенно-зимна рекламна кампания.

Основната мотивация на Пиерпаоло Пичоли е да представи певицата, актриса и активистка като личност, а не просто като модел. "Избрах я заради всичко, което е. Това е силата на модата и силата на хората. Фундаментално е да предаваме силни послания чрез идентичността на даден човек, а Зендея представя ценностите на Valentino като равенство и приобщаване", коментира той в официално изявление.

ОЩЕ ОТ GRAZIA: ВСИЧКИ ОБИЧАМЕ (СТИЛА НА) ЗЕНДЕЯ

IT звездата на Холивуд позира пред обектива на Дейвид Симс в дворцовия театър на Ел Ей, а кампанията, озаглавена Roman Palazzo, тепърва започва. Първите два кадъра са в галерията по-горе, а както можете да се досетите, неотразимите визии са дело на личния стилист на Зен - Лау Роуч. "Искахме тя да бъде с човека, с когото ще се чувства най-уверена, по възможно най-автентичния начин."

Това е третата кампания на Зендея за луксозния италиански бранд. "Идеята е тази нова естетическа идентичност да бъде представена от новите образи на новото Valentino". Звучи вълнуващо!

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

X