Матю Уилямс показа бъдещето на Givenchy

Креативният директор на луксозната модна къща представи първата си ready-to-wear колекция.

Димитър Андонов
Димитър Андонов 04 октомври 2021

За своето първо шоу на живо като креативен директор на Givenchy, Матю Уилямс представи визия за бъдещето на луксозната модна къща.

Обсипана в лукс, пищност и строги силуети, пролетно-лятната колекция за 2022 г. е колкото бизнес, толкова и секси. "Исках да надградя историята на Givenchy, като същевременно наистина гледам към бъдещето. За да направя това, работих с хора, на които се възхищавам, които наистина имат уникални перспективи", споделя самият той.

Балансът между екстравагантност и дисциплина е постигнат безпогрешно, а сблъсъкът на епохи е на преден план както в женската, така и в мъжката линия с много кожени елементи, вълна и дантели.

Онези, които вече са успели да видят моделите на живо, споделят, че първата ready-to-wear колекция на Матю е "чудо". Разгледайте я в галерията по-горе.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA