За своето първо шоу на живо като креативен директор на Givenchy, Матю Уилямс представи визия за бъдещето на луксозната модна къща.
Обсипана в лукс, пищност и строги силуети, пролетно-лятната колекция за 2022 г. е колкото бизнес, толкова и секси. "Исках да надградя историята на Givenchy, като същевременно наистина гледам към бъдещето. За да направя това, работих с хора, на които се възхищавам, които наистина имат уникални перспективи", споделя самият той.
Балансът между екстравагантност и дисциплина е постигнат безпогрешно, а сблъсъкът на епохи е на преден план както в женската, така и в мъжката линия с много кожени елементи, вълна и дантели.
Онези, които вече са успели да видят моделите на живо, споделят, че първата ready-to-wear колекция на Матю е "чудо". Разгледайте я в галерията по-горе.