Съдейки по ревютата, които видяхме в началото на годината, и по всички street style визии от последните седмици, комфортът отново изглежда привлекателен. Заради ярките цветове, смелите детайли и може би прекалено обемните аксесоари.
И не, не е нужно да заменяте целия си гардероб, за да изглеждате в крак с тенденциите.
Може да вземете предвид вашия личен стил, структура и това, с което вече разполагате. Както и нашите предложения в следващите редове.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: 9 ВИЗИИ, КОИТО ДЕЙСТВАТ КАТО ТОПЛА ПРЕГРЪДКА В СТУДЕНОТО ВРЕМЕ
РАЗЛИЧНИ ТЕКСТУРИ
Обличането на няколко дрехи не е нова тенденция, но вместо да съчетавате артикули, които изглеждат сякаш се допълват, по-добре смесете различни текстури и натрупвайте слой над слой. Помислете за прозрачни модели, комбинирани с непрозрачни такива или трикотаж върху трикотаж.
BARBIE ЦВЯТ
Когато Valentino представи (почти) изцяло розовата си колекция за есента на 2022 г., бързо разбрахме, че старите сезонни ограничения окончателно остават в миналото.
Розовият цвят предизвиква емоция, играе с въображението и със сигурност разказва история - романтична и незабравима. И ако това не е достатъчно основателна причина да се насочите към костюм в гамата...
ЦВЕТНИ КОСТЮМИ
Пандемията превърна удобството в приоритет и това не се промени след завръщането в офиса. Дойдоха на власт целите костюми от един плат, но в ярки цветове.
Тазгодишните дефилета показаха комбинации от впити и широки панталони, с висока или ниска талия, които може да носите с токчета в офиса и с маратонки на брънч с приятели.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: РАЗБИРА СЕ, ЧЕ ДОЙДЕ ВРЕМЕТО НА ГУМЕНИТЕ БОТУШИ
СМЕЛИ ШАРКИ
Щампите вдъхват повече живот на тоалетите, разказват история и със сигурност демонстрират колко авантюристично гледате на живота.
Затова всички дизайнери се обединяват под неписаното правило, че колкото по-смел е изборът, толкова по-добре.
КОЖА
По подиума се появиха комбинации от кожен тренч върху кожена рокля или кожени панталони с кожени ботуши над коляното. Всичко това завършва с кожени ръкавици и шапка. Nothing else to say.