Новата, елегантна, флуидна самоличност на Valentino

Пиерпаоло Пичоли представи есенно-зимната колекция на бранда и отвори нова глава от историята.

"Винаги мисля за това, което е Valentino - идеята за начин на живот, успех", споделя Пиерпаоло Пичоли за новата есенно-зимна колекция на Valentino. "Можем да носим едни и същи дрехи, но с избора им придаваме самоличност."

Затова креативният директор на бранда остава изненадан, когато вижда 15-годишната си дъщеря, облечена в негов черен костюм с бяла риза.

Повече от наясно, че границите между формалния дрескод и ежедневното облекло никога не са били по-размити, дизайнерът се заема да продължи нелеката задача на Ив Сен Лоран и да разчупи стереотипите за това кое е типично "мъжко" и кое - по-скоро "женско".

Оставяйки розовото, което беше навсякъде миналата година, този сезон Пичоли извежда на преден план именно тази интересна интерпретация за елегнатността. Видяхме я в белите ризи и черните вратовръзки, в блузите с волани, в мини полите с пайети, в 3D бродериите, в обемните палта. Във всички модели, които подчертават новия, модерен, флуиден дух на модната къща.

X