Фотография: Profimedia
Последните няколко месеца накараха модната индустрия да мине през някакъв мини катарзис. Или поне онези части от нея, където тенденциите – преди всичко останало – придобиват цвят, вид, форма, текстура и живот.
Алесандро Микеле представи първата си колекция за Valentino, докато Чемена Камали вече се настанява удобно в редиците на Chloé. Еди Слиман официално напусна Celine и целият свят е насочил поглед към свободното място на Виржини Виар в Chanel. Междувременно Лондон, Милано, Ню Йорк и Париж приветстваха артистичните дизайнерски виждания за пролетно-летните месеци на 2025 г. Оказва се, че най-важното в тях ще бъдат личният стил и усещането за индивидуалност. Окей. Каква обаче е най-логичната интерпретация на това повсеместно маркетинг послание?
Всеки носи каквото му харесва. Не че няма да се вълнуваме кои са най-популярните цветове, кои принтове ще останат в тази година и кои ретро визии ще продължават да се появяват под път и над път. Просто на първо място ще го правим заради лични желания и интереси, не толкова заради случващото се на котешката пътека. Точно там разбираме, че хиперминимализмът ще остане в разбиранията за капсулния гардероб, за да отстъпи място на цветовете, пищността, фантазията, драматизма и удоволствието от тях.