Хейли Бийбър пуска skincare бранда си през юни

"Трябваше, очевидно, да имам доверие в себе си, за да усетя, че правим нещо освежаващо и различно", споделя супермоделът.

Димитър Андонов
Димитър Андонов 08 април 2022

Хейли Бийбър най-накрая потвърди лансирането на собствения си козметичен бранд - Rhode. Запишете юни 2022 г. в календарите.

"Поръчвах луди количества продукти, свързани с грижата за кожата, опитвайки всичко, което беше скъпо, евтино, среден клас", споделя самата Бийбър в ново интервю за Allure. "Открих, че най-изпитаните предложения са стабилно формулираните продукти, които всъщност са на достъпна цена. Затова продължих да се връщам към тях."

ОЩЕ ОТ GRAZIA: 6 BEAUTY ТАЙНИ ОТ ЛИЧНИЯ АРСЕНАЛ НА ХЕЙЛИ БЙИБЪР

Това е и причината Rhode Skin да разполага само с "готини и достъпни" предложения, всяко от тях на стойност под 30 щатски долара.

Макар Хейли да е наясно, че на пазара в момента има безброй beauty брандове, които са дело на нейни колеги, тя е сигурна, че марката може да предложи нещо революционно. "Определено имах страхове, защото пазарът е толкова натоварен. Трябваше, очевидно, да имам доверие в себе си, за да усетя, че правим нещо освежаващо и различно."

Нейната любов и отдаденост към този "аспект от красотата" идват от семейството.

"Спомням си как като дете ме измъкваха от ваната, и ме мокреха от глава до пети. Само хидратация, хидратация, хидратация, фокус върху здравата кожа. Започна с баба ми - тя научи майка ми, а майка ми научи мен", допълва жената до Джъстин Бийбър.

Изключително конкретни подробности липсват, но от подаденото заявление за регистриране на търговската марка става ясно, че тя иска да се фокусира върху "продукти за красота, wellness, вана, душ, продукти за почистване, козметика, грим, аромати, грижа за кожата и грижа за косата".

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA