София Копола и червилото, за което всички мечтаем

Колаборация, която е колкото изненадваща, толкова и очаквана.

Тита Найденова 08 септември 2024

Фотография: Augustinus Bader

Академичната козметика на Аугустинус Бадер се превърна в мощно торнадо, когато любими актриси и модели започнаха да споделят в Instagram профилите си резултатите от използването на марката.

В силно пренаселената и конкурентна среда, в която всеки козметичен продукт мери мускули с другите, обещавайки вечна младост и изглаждане на бръчките, Бадер говори за рестартирането на клетката и удължаването на живота и виталността ù. Въпреки сензационния успех на бранда роденият в Германия професор отхвърля предложението на бизнес екипа да се премести да живее в Ню Йорк и остава верен на любимия Лайпциг. Той разчита първо на качеството, което създава, а после на неговите красиви посланички – Джулиан Мур, Наоми Уотс, Кристи Търлингтън, Синди Крауфорд и София Копола. С последната го свързва и бизнес партньорство, което излезе на преден план неотдавна и не изненада почти никого, защото и двамата залагат само на качеството и изпипаното съвършенство. Затова приема с охота предложението да направи лимитирана колекция, в която залага не само името, но и вкусовете си.

София Копола

Когато преди няколко години Дик Пейдж, гримьор и близък приятел на София, предложил да опита набиращата тогава скорост и клиенти козметична марка, тя се влюбила не само в качеството на продуктите, но и в маркетинговата им стратегия. "Винаги съм обичала грима, цветовете и добрия дизайн на продуктите. От малка прекарвам време в караваните на звездите на снимачната площадка, където човек може да открие какви ли не неща в гримьорните. Още помня колко забавно и свалящо стреса е пробването на различни продукти. Винаги се наслаждавам на добрата работа, защото човешкото лице е наистина платно за тяхната дарба", признава Копола.

Звучи като да е било въпрос на време София и доктор Бадер да намерят път един към друг, предлагайки на козметичния пазар нещо ново и вълнуващо почти толкова, колкото са филмите ù. В тях женските образи са нежни, деликатни, романтични, но и силни, завладяващи и уверени в посоката си. Такива са и жените, които използват трите цвята от лимитираната колекция балсами за устни Augustinus Bader x Sofia Coppola.

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA