
През 2024 година Olympus започна дългосрочната си кампания "Сила за новото поколение", която има за цел да стимулира създаването на по-подкрепяща и безопасна среда в българските училища.
Кампанията беше стартирана в контекста на тревожни данни от последното изследване на PISA, което показва, че 10% от българските ученици не се чувстват в безопасност в класната стая, а 14% изпитват неудобство и на други места в училище. В подкрепа на този ангажимент, Olympus разработи образователни материали, включително стикери, плакати, видеа и ръководства, които да помогнат на деца и възрастни да разпознават и предотвратяват тормоза. Кампанията бе подкрепена от Министерството на образованието и науката, популярни личности и инфлуенсъри, и обхвана над 150 училища в страната.

Видеата, създадени в партньорство с психотерапевта Милена Манова и влиятелни български инфлуенсъри като Дара Екимова и Изабел Овчарова, разглеждат теми като агресията, насилието и приятелството, които достигнаха до близо 70 000 ученици. Ресурсите от кампанията дадоха възможност на децата да се запознаят с важни послания за добротата и смелостта да се противопоставят на несправедливостта.
Александра Стоименова, старши бранд мениджър в Olympus, споделя: "Обратната връзка, която получаваме, е изключително ценна за нас. Деца и възрастни споделят своите лични преживявания, свързани с темата, а мнозина откриват в нашата кампания нещо, което са имали нужда да чуят, когато самите те са били ученици. Това признание ни вдъхновява и ни дава още по-силен стимул да разширим обхвата на инициативата, като намираме нови начини за комуникация с ученици, учители и родители."
През февруари 2025 г. Olympus продължава усилията си за по-безопасна учебна среда, като предоставя възможност на всички – ученици, учители, родители и психолози – да се включат в инициативата чрез новия сайт на кампанията, silazanovotopokolenie.bg. На платформата са достъпни дигитални и физически материали, включително постери, анимирани стикери, видеа и песни, с които всеки може да подкрепи кампанията и да помогне за създаването на училище без тормоз. Също така, всеки потребител може безплатно да получи комплект стикери и постери с позитивни послания, които да постави в училище и така да допринесе за промяна в училищната среда.

"Сила за новото поколение" не е просто кампания за повдигане на важен социален въпрос, а и движение за създаване на реална промяна, в която всяко дете ще се чувства по-сигурно и подкрепено. "Нашата цел не е просто да повдигнем въпроса за един сериозен проблем, а да го поставим в центъра на общественото внимание, да предизвикаме осезаема промяна и да създадем среда, в която децата да се чувстват по-уверени и защитени. Всяко дете, до което достигат нашите послания, трябва да знае, че не е само – има кой да го чуе и подкрепи", споделя още Александра Стоименова. "В Olympus вярваме, че колкото повече хора се ангажират с тази кауза, толкова по-бързо ще направим училищната среда по-сигурна, а децата – по-уверени и щастливи."