Креативността на „краля на макиажа" рисува по лицата на поколения жени, а колекциите декоративна козметика за гиганти като Shiseido, Estee Lauder и Chanel оставят иконични творчески достижения, подписали не една гореща тенденция във висшата мода, корици на списания, рекламни кампании и игрални филми.
Фотографи от ранга на Питър Линдберг, Патрик Демаршелие и Марио Тестино се надпреварват за място в натоварения му график, а новаторските му постижения в света на грима (за които едва ли подозирате) са трудни за изброяване – ретуширащите моливи, блестящата трицветна пудра, дълготрайното червило, гъбата за изравняване на тена, базата под грима...
Това са само част от иновациите, с които Том Пешу задава нови стандарти за всички визажисти от началото на 80-те до днес. Той внася драматични промени в класическите гами и текстури на червилата и сенките, защото иновацята просто тече в кръвта му.
„Когато ми липсват някои грим инструменти, аз просто ги измислям"
Червилата и лаковете разработени за козметичния гигант Estеe Lauder, след почти десетилетие, остават в историята на макиажа като гениални.
Списъкът от модни къщи за които Том работи през годините също е впечатляващ - Ralph Lauren, Marni, Givenchy, Derek Lam, Balmain, Jean-Paul Gaultier, Yves Saint Laurent, Michael Kors, Burberry, Dolce & Gabbana, Versace, Gucci, а кориците му за Vogue, V magazine и последната легендарна такава на принцеса Даяна за Vanity Fair задават вечни еталони за красота.
Преди две години Том Пешу създаде дебютната си есенна колекция Yconic Purple за YSL Beautе и се превърна в глобален директор красота на френската марка.
Лилавите нюанси – от нежен люляк до наситено пурпурно са в основата на творческите му търсения, вдъхновени от цветовете на ириса и препратка към кадифената мини рокля в първата есенно-зимна колекция на Антъни Вакарело за Saint Laurent.