79% от хората вече търсят само eco-friendly продукти

Ние пък спокойно можем да заявим, че открихме перфектния такъв, който ръководи екологичната и социална трансформация.

Димитър Андонов
Димитър Андонов 30 ноември 2021

Фотография: unsplash.com

Истина е. 79% от хората са готови да търсят продукти, които са по-здравословни и по-добри за околната среда. Съответно, точно те очакват брандовете да им дават възможности за „по-зелен" избор.

Това е особено вярно, когато става въпрос за грижа за кожата, тъй като именно тя е първата ни защитна стена по отношение на външния свят и е най-податлива на негативните влияния на околната среда като алергени, замърсявания и повишена UV радиация. Накратко, по-здравословната среда означава и по-здрава кожа.

57

Благодарение на многобройните иновации и „зелени" науки, La Roche-Posay отговоря на тези предизвикателства и очаквания. В мисията си да промени живота на хората с чувствителна кожа към по-добро, брандът се ръководи от философията, че продуктите трябва да бъдат добри за хората, добри за планетата и добри за общностите, с които си сътрудничи при набавянето на суровини.

Като водеща световна марка, препоръчвана от дерматолозите, La Roche-Posay се ангажира да ръководи екологичната и социална трансформация в тази посока. Новите опаковки са важна стъпка към постигането на амбицията за намаляване на използването на пластмаса като сериозен замърсител, без да се компрометира ефикасността на продукта. La Roche-Posay се ангажира с целта да достигне 70% дял на рециклираната пластмаса в опаковките до 2025 г., което ще спести 10 000 тона сурова пластмаса. Крайната цел е този дял да нарасне до 100% до 2030 г., така че да не се използва необработена пластмаса, която се прави „от нулата". Миналата година делът на рециклираната пластмаса в опаковките бе 25%, което е десет пъти повече спрямо 2018 година.

57

Lipikar Baume AP+M е добър пример за това как иновационните научни изследвания могат да се комбинират с устойчивост. Благодарение на последните постижения в науката за микробиома, този балсам подобрява качеството на живот на хора със суха кожа, склонна към атопия. Специалната формула осигурява троен ефект: помага за възстановявне на баланса на кожния микробиом, бързо успокоява, подхранва и възстановява нейната бариера. Допълнително действа срещу сърбеж, подобрявайки качеството на съня на хората с кожа, склонна към атопия с 69%.

Има и друг начин, по който този балсам помага на хората – ключовата съставка масло от карите се набавя от Буркина Фасо като част от програма за солидарност, от която се възползват 26 000 местни жени и това е най-голямата подобна програма в рамките на L’Oreal Group.

57

Гамата Lipikar е добра и за планетата, защото от 2020 г. всички флакони са направени от 100% рециклирана пластмаса. Избирайки този тип опаковки, вие показвате развита екологична осведоменост, а La Roche-Posay ви позволява да отидете крачка по-далеч. Запазете вече празната опаковка LIPIKAR HUILE LAVANTE AP+ и я допълвайте със съдържанието от еко опаковката за повторно пълнене, за която е използвана 77% по-малко пластмаса. Можете да направите същото и с флакона на Lipikar Syndet AP+, нежна формула за измиване на тялото, която също се предлага в опаковка за повторно пълнене.

Цялата информация за продуктите можете да намерите на laroche-posay.bg.

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA