Ким Кардашиян казва, че зад SKKN BY KIM стои всичко, което е научила за грижата за кожата през годините.
След като стартира последната си компания, риалити звездата уточни, че мечтата ѝ е била винаги да преодолее пропастта между най-известните дерматологични експерти и хората у дома, които търсят високоефективни skincare продукти.
Колекцията обхваща основни стъпки в рутината с почистващ препарат, тоник, ексфолиант, крем за лице и околоочен крем, като същевременно е насочена към специфични проблеми, за които на помощ идват серум с хиалуронова киселина, серум с витамин C8, маслени капки с витамин C и ревитализиращо нощно масло.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: КИМ КАРДАШИЯН ПОКАЗВА УМОПОМРАЧИТЕЛНИЯ СИ ОФИС
"Това, което започна като диагноза псориазис, се превърна в катализатор за моето пътуване, защото ме вдъхнови да науча повече за кожата си и как да се грижа за нея", споделя тя за вдъхновението зад компанията.
"Работата с някои от най-добрите дерматолози през годините ми даде невероятната възможност да се уча от техния опит – знаех, че трябва да споделя наученото", продължава тя.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: ТОВА Е СУТРЕШНАТА SKINCARE РУТИНА НА КИМ КАРДАШИЯН
"Бях толкова привилегирована да науча доста за кожата и грижата за нея през годините. Всяка опаковка от новата ми линия е пълна със знанието, натрупано по пътя", казва уверено средната сестра от първото семейство на Калабасас.
Това всъщност далеч не е първият път, в който Кардашиян изгражда бранд от нулата. През 2019-а тя съоснова своята марка за спортни облекла и бельо SKIMS, спечелила около 3.2 милиарда долара към януари тази година.
Оттогава насам SKIMS разшири влиянието си с различни кампании и партньорства, към които причисляваме и пряката колаборация с Fendi.
Достатъчно е само да споменем, че през март Ким пусна на пазара SKIMS Swim и минути по-късно всички модели бяха изчерпани.