Октомври е подходящ за започване на нещо ново. Чудим се кой го беше казал, но екипът на Kiehl's явно се е вслушал в съвета и новата им кампания "We skincare about you since 1851" го доказва.
От първото откриване на аптеката в Ню Йорк преди повече от 170 години, екипът на Kiehl's остава фокусиран върху комбинация от експертни познания в областта на фармацията, билковите изделия и медицината, за да отговорят на различните нужди на клиентите.
В днешно време те продължават да поддържат ценности от основно значение - щедрост, превъзходно персонализирано обслужване и най-висококачествени фармацевтични решения за грижа за кожата.
Актуалната кампания "We skincare about you since 1851" е израз на благодарност именно към този подход на над 4700 професионалисти.
Експертите в грижата за кожата, представляващи Kiehl’s по целия свят, се ангажират да изградят отношения на доверие с клиентите, да се вслушат в техните нужди и да им помогнат да отговорят на предизвикателствата, свързани с грижата за кожата по време на персонализираните консултации.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: МАЛКИТЕ, НО ВАЖНИ СТЪПКИ ЗА ПО-КРАСИВА КОЖА
"От скромното ни начало, когато Kiehl’s беше просто аптека, ние сме ангажирани с неповторимата бизнес философия за най-високо ниво на обслужване и отплащане на клиентите с качество и непрекъснати инвестиции в продуктите. Това, което ни движи и ни дава най-голяма мотивация, винаги е било и винаги ще бъде клиентите ни", заявява Леонардо Чавес, директор на глобално ниво.
"С новата си рекламна кампания почитаме именно тези ценности. Разказваме за нашата традиция на експертиза и високи умения в грижата за кожата, като представяме тези, които всъщност са истинското лице на нашата марка - нашите експерти. Кампанията е посветена на наследството на марката, настоящата ни позиция и посоката, в която вървим", добавя той.
Повече информация може да откриете на www.kiehls.bg и в официалните Facebook и Instagram страници на марката.