Певицата обяви новината за предстоящата колаборация още през април на своите 14.6 милиона последователи в Instagram. Това съсвем не е първият път, в който Рита демонстрира своето пристрастие към модата – в началото на година беше премиерата на луксозна селекция на обувки с висок ток, която тя сътвори съвместно с италианския дизайнер Джузепе Заноти.
Колекцията за Deichman обаче залага на по-разнообразен подход и всеки модел отразява определен аспект от флуидния личен стил на певицата и съответно е подходящ за всякакви случаи от ежедневието. Счита се, че решението на немската компания да покани Ора за свое официално лице е свързано с желанието на модния гигант да „стъпи” по-добре във Великобритания.
Според официалното изявление на компанията певицата лично е избрала всички 35 модела, от които се състои есенно-зимната колекция, те отразяват нейната „креативност, отличителен личен стил” и имат предназначение да бъдат „младежки, разнообразни, иконични и достъпни”.