See It Be It Bulgaria: Next Level изправи на крака пълна зала!

Социалната програма на Cannes Lions и Noble Graphics събра продуценти, писатели и рекламисти от 8 държави в Inter Expo Center

Лидия Делирадева
Лидия Делирадева 05 ноември 2019

С какво един хеликоптер от реквизита на „Рамбо" прекроява схващането на руснаците за спорта? Как даряването на коса за перуки на онкоболни може да се превърне в моден тренд? Колко важно за щастието ни е да владеем силата на страгегическото "не"? Това бяха само част от въпросите, на които маркетинг специалисти, представители на медиите и жени с кариера получиха отговор на See It Be It Bulgaria: Next Level. Социалната програма на култовия фестивал за комуникации Cannes Lions и агенция Noble Graphics събра 600 души в столичния Inter Expo Center и превърна преживяването  в празник на силния дух зад смислените рекламни кампании.

Третото издание на See It Be It Bulgaria: Next Level бе открито от Мария Милушева, криейтив директор на Noble Graphics и идеен двигател на събитието у нас. Следвайки максимата „Никой не ми е казвал, че е невъзможно, за това го направих", тя преброи качествата на добрия лидер в контекста на философията на събитието – всички можем да бъдем това, което виждаме. Водещите Ейми Кейхил и Марк Сейт Андрю приветстваха Луис Бенсън, която говори за успеха на See It Be It като културен експорт на Cannes Lions и разчупи леда за лекторите с първото изречено „Майната му!" на сцената. „Изпитвам истинско облекчение, че можем да използваме тази дума пред публика, това ме кара да се чувствам като у дома си!", сподели Йоана Замфир, един от най-награждаваните криейтив директори в Източна Европа. Тя заложи на интуицията като средство за създаване на добри кампании, една от които е гениалният моден сблъсък между Dior и румънското село Бихор, чиито фолклорни облекла са интерпретирани в колекцията на гиганта за пролет‘2018.

See It Be It Bulgaria: Next Level

Джаки Джо Ханан представи Equal Lens като най-голямата платформа за жени фотографи в рекламната индустрия независимо от расовата принадлежност, сексуална ориентация и социалния им статус. Как Nike прави историческият си пробив на колосален пазар като Русия разкриха Евгени Примаченко и Дейвид Пивк – разбиващи митовете за професионалните атлети и предразсъдъците към спорта като удоволствие, кампаниите им просълзиха присъстващите с личните истории на герои като слепият ултрамаратонец Елене Федосейева и Александър Малцев, единственият мъж състезател по синхронно плуване в Русия.  

Тахира Байфийлд прелетя от Ел Ей до София, за да сподели няколко ценни стъпки към самосъхранението ни, гарнирани със здравословна доза хумор. Холандката Кира Рост приложи метода за опознаване със студентите си в Амстердам и разигра серия от въпроси и отговори сред публиката, споделяйки собствения си път към Cannes Lions.

See It Be It Bulgaria: Next Level

Диана Флутур направи емоционален разбор белязаната си от съдебни дела и бизнес прераждания кариера, за да  ни покаже, че успехът е пътуване, а не крайна дестинация. Авторът на бестселъра Goodvertising Томас Колстер разгърна виждането си за брандовете като сила, която може да сваля правителства и да превърне света в едно по-добро място за живеене. Криейтив директорът на Anomally Ню Йорк  Мади Креймър сподели с българската публика дузина неуспешни, но прекрасни проекти, последвани от хитови такива като inVisible Creatives – платформа, която представя всичи жени в рекламния бранш.

Медийни партньори на See It Be It Bulgaria са bTV Media Group, Bulgaria On Air, Dnevnik.bg, Капитал, iwoman.bg, в. Монитор, в. Телеграф, сп. EVA, сп. Esquire, сп. Grazia, сп. In Globo, Метрореклама.

See It Be It Bulgaria: Next Level

 

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA