Наум Шопов и Теа Минкова избраха лимитираната спортна колекция на Kaufland от рециклирана пластмаса

Иновативната спортна линия е поредната стъпка от цялостната политика на Kaufland за намаляване на пластмасата за еднократна употреба.

Димитър Андонов
Димитър Андонов 08 януари 2020

Актьорът Наум Шопов и неговата приятелка Теа Минкова са едни от първите фенове на ексклузивната спортна колекция текстил от рециклирана пластмаса на Kaufland в България. Популярната двойка е позната с активния си и природосъобразен начин на живот и по тази причина иновативната колекция на Kaufland се превърна в част от тяхното забързано ежедневие.

„Когато чухме за тази колекция, решихме да ви я представим, защото според нас тя е нещо страхотно. Радваме се на големи брандове като Kaufland, които имат такива инициативи и поемат ангажимента да създават иновативни и полезни продукти", споделиха Наум и Теа за колекцията.

00

Kaufland е първата търговска верига в България, която пуска в продажба колекция текстил от рециклирана пластмаса във всички свои обекти на територията на цялата страна. Спортната линия е изработена от рециклируеми P.E.T бутилки, риболовни мрежи и пластмасови отпадъци. Всички артикули от колекцията също са рециклируеми, като по този начин Kaufland затваря цикъла на рециклиране.

Лимитираната колекция включва цялостна стилна и модерна спортна екипировка. Потребителите могат да избират сред разнообразие от блузи, якета, клинове, спортни панталони, бюстиета, маратонки и чорапи. В линията има и артикули, които са изработени от 100% органичен памук, сертифициран по Глобалния стандарт за органичен памук. 

54250

Спортната линия е поредна стъпка от 360-градусовата стратегия REset Plastic за ограничаване на пластмасата за еднократна употреба, създадена от Schwarz Group, която Kaufland прилага. Стратегията предвижда конкретни мерки за предотвратяване използването на пластмаса, повече рециклиране и производство на по-устойчиви опаковки за продуктите. От 2013 г. Kaufland не използва твърди пластмасови микрочастици при създаването и производството на собствените си козметични, санитарни и хигиенни марки продукти. Компанията се ангажира до 2025-а да намали пластмасата с най-малко 20%, а пластмасовите опаковки на собствените марки продукти да са 100% рециклируеми. Освен конкретни мерки за намаляване на пластмаса в своя асортимент от собствени марки, Kaufland организира и участва в редица събития и инициативи в тази посока. Само през 2019 г. Kaufland организира първия в България полумаратон без пластмаса за еднократна употреба и беше генерален партньор на първия документален филм в България срещу пластмасовото замърсяване - „Море на вятъра".

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA