През септември миналата година Виктория пусна своя собствена козметична марка - Victoria Beckham Beauty.
Вероятно успешното сътрудничество с козметичния гигант Estée Lauder през 2016 г., пристрастеността й към вълшебните продукти на Augustinus Bader и непогрешимите й бизнес стратегии са в основата на идеятa да разработи козметична марка със собственото си име.
След дебюта на първия продукт от козметичната линия Cell Rejuvenating Priming Moisturizer - озаряваща хидратираща грижа и подходяща основа за грим, съдържаща известния TFC8 комплекс на самия професор Бадър, стана ясно, че колаборацията е сериозна.
Освен това всички артикули с бранда на звездата идват в лесен за използване формат - практични малки опаковки, които изглеждат луксозно, но в същото време са създадени само от екологични материали и с възможност за рециклиране.
Smoky Eye Brick нюанс „Silk” - със сатенен и бляскав резултат се превърна в хит, само седмица след официалната си премиера.
От 3 април новото цветно комбо е налично на официалния уебсайт Victoria Beckham Beauty. Палитрата се присъединява към познатите вече четири оригинални нюанси на модната икона - Signature, Tuxedo, Royal и Tweed.
Silk се отличава от предшествениците си с нежна блестяща текстура, уловила деликатността на сатена и фините отблясъци на коприната.
Резултатите са свеж, здрав тен със златист отблясък на очите, разкриващ прекрасно индивидуалните характеристики на всяко лице.
Виктория Бекъм споделя, че водещо вдъхновение при създаването и използването на "Silk” е концепцията, че не е нужно да следваме правилата, когато можем да следваме инстинктите си.