Майкъл Корс и нещата в модната индустрия, които нямат смисъл

Американският дизайнер не вижда смисъл в доста решения, които неговите колеги предприеха вследствие на пандемията.

Димитър Андонов
Димитър Андонов 05 август 2020

Майкъл Корс за пореден път се възползва от възможността да промени нещата в модната индустрия. След като взе решение да напусне традиционния график на световните седмици на модата, дизайнерът официално коментира ситуация в бизнеса.

https://www.instagram.com/p/CDWcQ5WHAp8/

Вследствие на пандемията от COVID-19 по-голямата част от брандовете промениха начина си на работа, а стоящите зад тях дизайнери и креативни директори, измислят нови творчески пътища, с които да се отклонят от старата и добре позната структура на производство и маркетинг.

"Не можем винаги да правим нещата по начина, по който сме ги правили в миналото... Не можеш да гледаш само през рамото си, трябва да мислиш какво следва, в момента сме забавили темпото и мисля, че е важно да го направим", споделя той. 

https://www.instagram.com/p/CB_Kj7GnGWh/

Дизайнерът обаче все пак ще покаже пролетно-лятната си колекция за 2021 г. скоро. Ще го направи с многопластово дигитално изживяване в средата на октомври. "Октомври се превърна в идеалния момент да покажа нова колекция, без да отрязвам предишните, които току-що се появиха в магазините", разкрива Корс. "Пролет/лято - това са двата актуални сезона, есента и зимата също, какво обаче е pre-fall? Защо объркваме клиента и пресата с нов сезон, когато те дори не са погълнали този, който току-що е пристигнал в магазините? Няма смисъл за мен." 

ПРОЧЕТЕТЕ ОЩЕ:

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

ΔΙΑΒΑΣΤΕ ΕΠΙΣΗΣ

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA