Chanel не смята да ограничава влиянието си до модата и козметика, даже напротив. Екипът на френската модна къща е готов да взриви и интернет ефира с новия си подкаст Chanel Connects, специално посветен на изкуството, културата, филмите, модата, музиката и всички индустрии, които търсят пътя напред въпреки бурното стечение на обстоятелствата.
Глобалният ръководител по изкуства и култура в бранда, Яна Пийл, споделя, че основният фокус на поредицата ще бъде поставен върху "това, което има най-голямо значение и това, което предстои".
Разбира се, звездните приятели на марката няма да пропуснат да се присъединят. Очакваме сред гостите да бъдат актрисите Тилда Суинтън и Кийра Найтли, танцьорите Акрам Хан и Тамара Рохо, художниците Артър Джафа и Дженифър Пакър, заедно с Фарел Уилямс, Андрю Болтън и куп други имена, които обещават да разгледат изчерпателно "предизвикателствата в културния пейзаж на фона на продължаващата пандемия."
Луксозният бранд залага на посланието, че въпреки случващото се в света, не всичко е мрачно и обречено, а от нас зависи да предложим оптимистичната гледна точка.
Chanel Connects е вторият подкаст в портфолиото на Виржини Виар. През 2017 г. творческият екип на Chanel представя поредицата 3.55, която потапя слушателите надълбоко в истории за емблематични чанти, организация на модни ревюта и дори обличане на VIP персони за червения килим.
Разбира се, примерът за влияние в социалните мрежи вече е широко разпространен измежду големите представители на индустрията. Christian Dior реализира Dior Talks - поредица от интервюта с популярни артисти феминистки, докато Valentino стартира #ChezMaistonValentino - Instagram видеа, в които участие вземат някои от най-шикозните музи на иконичния дизайнер.