Екипите на Attica EVA и United Partners най-накрая обединиха сили. Направиха го за различен, вълнуващ и изключително дългоочакван съвместен проект – THE #AWARDS, именно с който отличиха най-успешните създатели на дигитално съдържание в България.
Връчването на първите интернет награди у нас се случи на бляскава церемония в 2020 Event Space на 30 септември. Водещи на голямата вечер бяха Деси Стоянова, Орлин Павлов и Мария Силвестър, а номинираните - 48 интернет звезди в 12 различни категории, чиито постижения оценяваха както публиката, така и жури от изявени професионалисти в света на PR практиките, социалните мрежи, маркетинга и шоубизнеса.
В категория BEAUTY наградата отиде при Алина Манова, неведнъж доказвала, че работата на гримьора е истинско изкуство, в което креативността и визионерството играят много по-голяма роля от познаването на последните тенденции. Наградата й бе връчена от Люба Вангелова, beauty и заместник главен редактор на сп. EVA.
Победителят в категория CELEBRITY INFLUENCERS се оказа Катерина Евро, която се качи на сцената заедно със Сашо Кадиев - другият претендент за статуетката и истинската причина любимата актриса да има такъв голям успех в интернет пространството.
С наградата в категория ECOLOGY, подкрепена от Fjällräven, си тръгна Симона Стилиянова - автор на блога за устойчив градски начин на живот - Zero Waste Sofia, който и вие, също като нас, вероятно харесвате и следите отблизо.
Алис Симеонова спечели приза в категория FASHION, но въпреки че не успя да го получи лично, веднага използва официалния си Instagram акаунт, за да благодари на всички за подкрепата. Партньор на категория FASHION е Fashion Days, като именно Александра Тошева, Creative Content Creator, обяви победителя.
Измежду претендентите в категория FITNESS, щастливецът бе Сами Хосни, който ни вдъхновява не просто да водим по-здравословен начин на живот, но и да се грижим за себе си разумно във всеки един момент. Наградата в тзи категория бе връчена от ултрамаратонецът Краси Георгиев.
В най-вкусната от всички категории - FOOD, призът бе за Мария Жекова, която нямаше как да присъства на церемонията, но се включи със специално видео послание. Победителя в тази категория бе представен от Мартин Радулов, собственик на Matti D.
Макар и от разстояние, от сцената на THE #AWARDS се усмихна и Биляна Славейкова - креативната сила @bibons в Instagram и големият победител в категория LIFESTYLE. Победителят в тази категория обяви Невена Дякова, главен редактор на GRAZIA и член на журито.
Фаворитът в категория MAMA INFLUENCERS бе прекрасната Цвета Евтимов, която се качи на сцената с бурни аплодисменти и разкри, че тези моменти на успех означават много и ти дават смисъл да продължаваш напред.
Любомир Жечев спечели в категория MEN ZONE. Качвайки се на сцената, за да получи хаштага, в типичния си стил, Любо призова всички да се обичаме на живо и да се мразим само в интернет. Наградата му бе връчена от Мартин Тодоров, Бранд Амбасадор Beam Suntory.
Измежду младите интернет звезди в категория RISING STARS, публиката и журито са гласували най-силна подкрепа на Симеона Герджикова, която винаги вдъхновява чрез фотографии, замисъл и думи, създадени да пораждат емоции. Тя получи наградата си от Ивелина Старирадева, управител на Imperial Gastro Hub и Мария-Антоанета Даскалова, бранд мениджър на марката.
Коментирайки дали Флора е дошла преди Цвети Стратиева или по-скоро Цвети Стратиева преди Флора, голямата победителка в категория SOCIETY сподели, че оценява изключително много признанието и ще продължи да създава проекти с добавена стойност.
Последната статуетка за вечерта бе връчена в категория TIKTOK - там наградата отиде право в ръцете на Сузи и Рени, които ни увериха, че усилията на всички в социалната мрежа заслужават внимание.
Иначе приятната вечер стана още по-приятна със страхотните музикални изпълнения на живо от Wet Pebbles и Орлин Павлов, а събитието се осъществи с любезната подкрепа на British American Tobacco, Fashion Days, Fjällräven, Primus, Hanwag и Talent Media. Doppelherz Bulgaria и Avene осигуриха чудесни комплименти за всички гости. Големите победители пък си тръгнаха с ваучер от Fashion Days, сет с две чаши и бутилка Maker's Mark, бутилка Moët & Chandon, подаръчни комплекти от Doppelherz Bulgaria и Avene, както и с иновативни продукти Logitech, които вдъхновяват content creator-ите в целия свят.
Гостите на церемонията се насладиха на прекрасна селекция вина от Imperial Gastro Hub, както и на любимите на всички Moët & Chandon, Makers’ Mark и джин Larios. Чудесният кетъринг бе дело на верните ни партньори от Matti D, а сладките изкушения – на сладкарници Теа.
Ексклузивен медиен партньор на конкурса и церемонията е bTV Media Group, на които благодарим изключително, че ни съпътстваха през цялото време и направиха вас част от нашата специална вечер.