Ема Уотсън е новото лице на Prada

Освен, че ще бъде емблемата на новия аромат, талантлива актриса участва в проекта и по друг начин.

Гергана Димитрова
Гергана Димитрова 25 август 2022

Ема Уотсън дебютира с визия, вдъхновена от 50-те години и изглежда точно като Одри Хепбърн в новата рекламна кампания на Prada.

Уотсън е жена с много таланти: актьор, моден представител, активист, магьосник. И сега тя може да добави ново заглавие към списъка: режисьор.

Многоликата звезда току-що беше обявена за новото лице на най-новия аромат на Prada, Paradoxe. Но Ема не само е звездата на кампанията, но и неин режисьор, сценарист и разказвач.

„За участието си в кампанията Prada Paradoxe, Ема Уотсън отправи една-единствена молба – сама да режисира филма", каза марката в прессъобщение.

„Режисьорският дебют на Уотсън е упълномощен празник на това какво означава да си жив парадокс. Тя разчупва шаблона на музата да бъде както пред, така и зад обектива, като пише собствен сценарий и разказва своята история, предефинирайки кодове, за да представи най-автентичното си аз.", се казва още.

„Защо трябва да ме поставят в рамка?" пита Уотсън в късометражния филм. "Кутиите винаги са твърде малки. Празнувам несъвършенствата си, прекарвам дните си в радост. Никога не съм същата, но винаги съм себе си." 

ОЩЕ ОТ GRAZIA: ПО ДВЕТЕ КРАЙНОСТИ С "ИДЕОЛОГИЯТА НА PRADA"

Във видеото, звездата възпира различните нейни личности; от танцьорка до артистка, от изследователка до някой, който е напълно в мир със себе си.

Ароматът, който е в триъгълна бутилка, вдъхновена от емблематичното лого на етикета, е описан като многоизмерен с бял флорален букет.

Това е визуална ода на Prada Paradoxe, многостранен аромат, който преминава от изблик на блестящи мандарини и круши до букет от бели цветя. Включва нотки на нероли и жасмин, заедно с нотка на кехлибар, наречена Ambrofix™ (обикновено използвана в по-мъжки аромати) и Serenolide™, „нова и революционна молекула на мускуса", ​​която изсъхва до „изживяване като втора кожа".

Запознатите с ценностите на Уотсън знаят, че устойчивостта е изключително важна за нея, затова Prada Paradoxe може да се пълни многократно.

ОЩЕ ОТ GRAZIA: ЕМА УОТСЪН ОТРЕЧЕ ДА Е СГОДЕНА И ГОТОВА ЗА ПЕНСИОНИРАНЕ

„Prada винаги е надхвърляла традиционните модели и архетипите на красотата. Известна е с женствеността, която предизвиква условностите", каза Уотсън.

„Удоволствие е да създам кампания и да представя аромат с толкова дълбока философска концепция и инициативи за устойчивост по начин, който се чувства наистина истински.", добавя актрисата.

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA