Ема Уотсън дебютира с визия, вдъхновена от 50-те години и изглежда точно като Одри Хепбърн в новата рекламна кампания на Prada.
Уотсън е жена с много таланти: актьор, моден представител, активист, магьосник. И сега тя може да добави ново заглавие към списъка: режисьор.
Многоликата звезда току-що беше обявена за новото лице на най-новия аромат на Prada, Paradoxe. Но Ема не само е звездата на кампанията, но и неин режисьор, сценарист и разказвач.
„За участието си в кампанията Prada Paradoxe, Ема Уотсън отправи една-единствена молба – сама да режисира филма", каза марката в прессъобщение.
„Режисьорският дебют на Уотсън е упълномощен празник на това какво означава да си жив парадокс. Тя разчупва шаблона на музата да бъде както пред, така и зад обектива, като пише собствен сценарий и разказва своята история, предефинирайки кодове, за да представи най-автентичното си аз.", се казва още.
„Защо трябва да ме поставят в рамка?" пита Уотсън в късометражния филм. "Кутиите винаги са твърде малки. Празнувам несъвършенствата си, прекарвам дните си в радост. Никога не съм същата, но винаги съм себе си."
ОЩЕ ОТ GRAZIA: ПО ДВЕТЕ КРАЙНОСТИ С "ИДЕОЛОГИЯТА НА PRADA"
Във видеото, звездата възпира различните нейни личности; от танцьорка до артистка, от изследователка до някой, който е напълно в мир със себе си.
Ароматът, който е в триъгълна бутилка, вдъхновена от емблематичното лого на етикета, е описан като многоизмерен с бял флорален букет.
Това е визуална ода на Prada Paradoxe, многостранен аромат, който преминава от изблик на блестящи мандарини и круши до букет от бели цветя. Включва нотки на нероли и жасмин, заедно с нотка на кехлибар, наречена Ambrofix™ (обикновено използвана в по-мъжки аромати) и Serenolide™, „нова и революционна молекула на мускуса", която изсъхва до „изживяване като втора кожа".
Запознатите с ценностите на Уотсън знаят, че устойчивостта е изключително важна за нея, затова Prada Paradoxe може да се пълни многократно.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: ЕМА УОТСЪН ОТРЕЧЕ ДА Е СГОДЕНА И ГОТОВА ЗА ПЕНСИОНИРАНЕ
„Prada винаги е надхвърляла традиционните модели и архетипите на красотата. Известна е с женствеността, която предизвиква условностите", каза Уотсън.
„Удоволствие е да създам кампания и да представя аромат с толкова дълбока философска концепция и инициативи за устойчивост по начин, който се чувства наистина истински.", добавя актрисата.