Те създават съдържание с послание, а различните онлайн платформи ги свързват с десетки хиляди, които черпят вдъхновение и информация от тях. Това са номинираните в категория ИНТЕРНЕТ ПОСЛАНИЕ, не пропускайте да подкрепите своя фаворит.
Момата Барби се появява по случайност, както споделя създателката ѝ Диана Петрова, но постепенно се превръща в "чудото на Instagram мегдана". Тя е българка, която почита корените си, не се страхува да изрази гражданската си позиция, живее природосъобразно и едновременно с това граби с пълни шепи от живота. Диана смята, че понякога ние българите вземаме произхода си за даденост, забравяме колко цветни и магични са нашите обичаи, както и че е наш дълг да ги опазваме и развиваме. Именно затова постовете на Момата Барби често ни припомнят за красотата на културата, към която принадлежим, и природата, която ни заобикаля.
Най-известната "леля" в социалните мрежи, Йоана Колева-Йокко е инфлуенсърът, който няма да наводни фийда ви с реклами, спонсорирани постове или сторита. Споделя само нещата, които я вълнуват на тема здравословен живот, личностно развитие и пътувания, а старанието да мотивира хората и винаги да бъде откровена с аудиторията си ù носи огромната подкрепа на 102k абонати в YouTube, 107k последователи Instagram и 160k в TikTok. Йокко е движеща сила зад едноименния бранд за устойчива мода YOKKO, основател на благотворителната фондация "Имаш леля", а от тази година - автор на бестселъра "50 здравословни рецепти", който издава съвместно със "Сиела".
"Фотограф по професия, градинар по душа, кулинар по призвание - може би", така започва описанието си накратко победителката от седмия сезон на MasterChef Мария Жекова. Нейното най-велико вдъхновение остава природата и всичко, което тя "крие в изобилната си пазва". Нуждата да бъде по-близо до нея, вярвайки, че тя е най-целебна за човешкото тяло и душата, отвежда Мария в Родопите и определя всички житейски избори на жената, чийто акаунт заземява последователите си с красотата на естествените продукти и простотата на живота далеч от шума и динамиката на големия град.
Николета основава LoveGuide през 2014 г., за да даде надеждна, приятелска, открита, честна, достъпна и атрактивно поднесена информация за промените в пубертета, здравословните връзки и безопасния секс при подрастващите. Образователният канал на организацията се радва на нови епизоди всяка седмица в YouTube, където има над 11 млн. гледания и 67 хил. абонати. Журналист по образование, с огромен професионален опит и разнообразни отличия, Николета съвместява работата си за софтуерната компания "Мелън" с мисията на LoveGuide да счупи порочния кръг на неговорене за връзки, отношения и секс и в семейството, и в училище.
Гласувайте на WOTY.GRAZIAONLINE.BG!
ЖЕНА НА ГОДИНАТА 2022 се осъществява с любезната подкрепа на нашите партньори и приятели от Бритиш Американ Табако, Lancôme, Goto, Revalid, Black Sea Gold, Home Spa, Baileys, Lux Botanicals, Biotrade и Grand Hotel Millennium.