Адел планира да създаде своя марка бельо

Певицата планира да сложи името си на куп различни продукти.

Гергана Димитрова
Гергана Димитрова 21 декември 2022

Адел обмисля куп новия начинания за 2023 г. 

Компанията на певицата "Melted Stone" е подала заявка за търговска марка с името „1, 2, Free" за различни видове стоки, включително „артикули за бельо".

34-годишната звезда е подала молба за разрешение в САЩ, след като е получила одобрение във Великобритания.

Освен бельото, изпълнителката на "Rolling in the Deep" планира да продава артикули с нейното име като бижута, парфюми, дрехи, куфари, шапки, чанти, раници, портфейли и дори ключодържатели.

„Това начинание може да я накара да продава широка гама от артикули – особено на доходоносния американски пазар.", твърди източник от музикалната индустрия.

Източникът продължи пред The Sun: „Това показва, че освен че е страхотен певец и текстописец, Адел е наистина добра бизнесдама."

В момента суперзвездата свири в залата на Caesars Palace като част от нейната програма "Weekends With Adele", която започна в Лас Вегас миналия месец.

ОЩЕ ОТ GRAZIA: АДЕЛ СМЯТА, ЧЕ НИКОГА НЯМА ДА ДОСТИГНЕ EGOT

Концертите бяха отлагани от певицата почти година, защото по нейни думи е искала "всичко да бъде перфектно" за феновете.

По време на своите шоута, тя бе откровена със своята публика за времето, в което си е почивала от музикалния бизнес.

Между песните изпълнителката разкри, че е била на терапия по пет пъти на ден, за да се справи с травмата след развода с бившия си съпруг. Въпреки, че оттогава не е посещавала терапевта си, сега отново подновява сесии, за да се погрижи за психичното си здраве.

„Започнах отново терапия, защото бях няколко години без такава. Трябваше да започна", каза тя.

НАЙ-НОВО ОТ GRAZIA