Селена Гомес казва, че е създала "Rare beauty" „за всеки", но се е притеснявала, че „няма да се продава".
Марката, която стартира през септември 2020 г., има 5 милиона последователи в социалните медии и продължава да расте. Включва портфолио от продукти, което се развива всеки сезон докато всичко се продава за под $30. Но Селена казва, че не с числата изчислява успеха си.
„Това, с което се гордея най-много е разговорът, който създадохме в beauty индустрията", казва 30-годишната Гомес ексклузивно пред People. „Имам чувството, че ние създадохме норми и марка, която да е за всички."
Но идеята, продуктите да са достъпни за всеки - без значение тип кожа, възраст и цвят е било трудна задача. „Мислех, че продуктите няма да се продават.", признава тя.
Според нея може да наслагвате продуктите, за да създадете търсената визия, независимо дали е фин блясък за в офиса или ултра блясък за нощно парти.
„Това, което обичам в моите продукти е, че винаги може да добавите малко или да премахнете.", казва Селена.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: ОЩЕ ОТ GRAZIA: СЕЛЕНА ГОМЕС СБЪДНА МЕЧТАТА СИ ДА БЪДЕ НОМИНИРАНА ЗА "ЗЛАТЕН ГЛОБУС"
Любимите продукти на певицата и актриса са няколко. Цветният овлажнител, бронзиращият стик, ружът и хайлайтърът са достатъчни за ежедневната ѝ визия, която си прави сама.
"Типичният блясък" на Селена може да бъде постигнат с най-новото предложение на Rare Beauty"", хайлайтъра Positive Light Silky Touch. Копринено гладката формула се плъзга по кожата за свеж завършек и не оставя черти, за което Гомес беше много категорична и горда.
„Обичам хайлайтъра, но не исках да се прекалява с него", споделя звездата. Коректорът Positive Light Under Eye Brightener може да се нанесе самостоятелно под очите, върху вече нанесения ви коректор или само с капка хайлайтър и руж.
„Пробвала съм го по всякакви начини и работи много добре", споделя тя. „Изглежда буквално все едно се топи в другите текстури на продуктите."
Той е с уникален апликатор с метален връх, който и охлажда зоната под очите. „Супер лесно се нанася, а формулата е много лека", казва тя. „Буквално озарява погледа ми, а понякога това е всичко, от което се нуждая."
Тези нови продукти са част от колекцията на "Rare Beauty" за пролетта на 2023 г., заедно с още няколко продукта, които предстоят. Изпълнителката на "Good for you" казва, че ѝ е било приятно да отиде във фабриката, където се произвеждат продуктите, за да види как всичко се създава.