"Цената, която всички плащаме, е много по-висока, отколкото изглежда."
Принц Хари призова потребителите на социалните мрежи да бъдат по-отговорни! В специален текст за Fast Company херцогът на Съсекс споделя, че в момента двамата с Меган Маркъл работят с "бизнес лидери, ръководители на големи корпорации и маркетинг служители", за да внедрят нужните промени.
Хари използва думите си, за да обяви, че заедно с Меган стартират Stop Hate For Profit - кампания за граждански права и расова справедливост, която работи за промяна на политиката относно омразната реч, най-вече във Facebook. Съпругът на Маркъл споделя, че докато всички се радваме на Twitter, Instagram и TikTok напълно безплатно, в замяна на сладките снимки на животни, meme-та и напомняния за рождените дни, платформите събират много лична информация за самите нас.
"Всеки път, когато щракнете, те научават повече за вас. Нашата информация, лични данни и неизвестни навици се търгуват за рекламно пространство и долари", споделя той. "Цената, която всички плащаме, е много по-висока, отколкото изглежда. Докато обикновено ние сме потребителите, които купуват продукт, в този постоянно променящ се дигитален свят, ние сме продуктът."
Хари призова директорите на всички социални платформи да се активизират и да бъдат отговорни за създаването на нови стандарти, за да не се намираме в място, пълно с дезинформация и омраза. Той призовава компаниите да "прекроят архитектурата на нашата онлайн общност по начин, определен по-скоро от състрадание, отколкото от омраза, от истината вместо от дезинформация, от справедливост и приобщаване, вместо от несправедливост и страх."
"В този постоянно променящ се дигитален свят, ние сме продуктът."
Разбира се, херцогът на Съсекс отделя нужното внимание и на потребителите, които също трябва да променят начина си на мислене и активност в интернет пространството. "Когато правим нещо правилно и създаваме безопасни пространства както онлайн, така и офлайн - всеки печели. Дори и самите платформи."
Хари споделя, че има много работа, която трябва да се свърши и може да изглежда обезсърчително, особено за някой, който не е запознат с алгоритмите, рекламите и подробностите в дигиталния свят, но въпреки това промяната е възможна. "Това е само началото. Надеждата ни е, че е началото на движение, в което ние като хора поставяме общността, връзката, толерантността, съпричастността и радостта преди всичко."