Spolier Alert: Разбира се, тя има съвсем различен аромат. Носителката на „Оскар" е една от многото знаменитости в Холивуд, които се поддават на изкушението да стартират собствен бизнес, но e една от малкото, които постигат успех с начинанието си. Въпреки неспирната критика, нейният уебсайт за алтернативни lifestyle продукти и съвети Goop, се радва на огромен потребителски интерес. Преди известно време платформата придоби широка популярност заради нетрадиционния си подход към женското интимно здраве и по-специално към широко рекламираните нефритени яйца, както и с промотирането на някои протоворечиви методи за вагинална хигиена.
View this post on InstagramPSA: It's back in stock. Tap to shop.
В началото на годината Гуинет отново разбуни духовете с лансирането на нов продукт – свещ, чието име This Smells Like My Vagina, веднага попадна във вечния топ 10 на гениални маркетинг стратегии. Наскоро актрисата разкри подробности за възникването на идеята зад името на продукта, който беше разпродаден часове след официалния му дебют на Goop. По време на свое гостуване в „Шоуто на Джими Кимъл" Полтроу сподели, че замисълът се е появил спонтанно, докато тя е била на работна среща с собственика на Heretic Perfume – Дъглас Литъл, който създава всички аромати за Goop. „Казах: „Няма ли да е наистина яко, ако някой си позволи да направи нещо подобно?" Какво ярко феминистко послание - да имаш такава свещ на масата си! После той (Литъл) направи една за мен и реших, че всичко ще остане така, но преди да се усетя и вече я предлагахме на сайта." – коментира звездата. Запитана дали има намерение да пусне сходен артикул за мъже, Гуинет отговори, че канадска компания вече е пуснала на пазара свещ с име This Smells Like My Balls, която е с 25% по-скъпа от тази, която се предлага в Goop.