Понякога в света на модата се случват толкова успешни и органични в същността си колаборации, че известното лице, което представлява определен бранд се превръща в негов синоним и обратното. Такава например е съвместната работа между поп сензацията Зендея и Tommy Hilfiger, такава е и професионалната връзка между Жизел Бюндхен и известната марка за бижута Vivara.
View this post on Instagram
Освен че идват от една и съща родина – Бразилия, супермоделът и ювелирният бранд очевидно споделят и общо чувство за естетика – вече години наред едни от най-популярните фотосесии на Жизел са именно за рекламни кампании на Vivara. Сега 39-годишната красавица се завръща като лицето на най-новата колекция на марката, която носи името Golden Time и според официалния през релийз е носител на „базисния блясък, необходим за най-добрите тоалети, както за най- лежерния, така и за най-луксозния аутфит". Брандът отново залага на изпитаните във времето геометрични фигури и модерен дизайн, а Жизел Бюндхен е все така неотразима.