Макар да не попада в списъка на любимите ми дизайнери, Филип Плайн е явление в модата, което се движи на ръба между скандала и провокацията, осребрено в милиони и безкрайни възможности.
Роденото в Мюнхен „материално момче", успява със собствени усилия, следвайки безпогрешно вкуса на масите. Какъв е той не е нужно да коментираме, но е достатъчен повод за Плайн през 2008 г. да измести фокус от дизайна на мебели към модата, след като обсипаните му с кристали военни якета и парки, са моментално осребрени от вниманието на публиката и се превръщат в тотален хит.
Днес, Плайн има повече от 250 магазина по цял свят и твърди, че успешната му кариера се дължи на демократичния му подход към модата. „Целта на ревютата ми е да са истински партита, да са забавни и се радвам да отворя врати за хиляди хора, които обичайно не са сред поканените."
„Създавам колекция и после искам да си представя света около нея", а той очевидно всеки сезон става все по-лъскав, екстравагантен, високобюджетен и гарниран богато със звезди.
„Аз съм млад и имам лоялни клиенти, които израстват с мен. Не трябва да се преструвам. Правя това, което ми харесва и имам силна връзка с клиентите си."
Без ограничения – колекция есен/зима 2020
Шоуто на дизайнера съвпада с глобалното представяне на аромата NO LIMITS. Огромен хангар, пълен с играчки за пораснали момчета - боен самолет, хеликоптер, офшорна лодка и златни супер автомобили. С участието на модели, инфлуенсъри, звезди и икони – Джейда Пинкет Смит, Елън Фон Унверт, Камерън Далас, Мей Мъск …
Разкроени панталони, високи чизми до бедрата, дълги до земята якета, блестящи рокли в лъскави метализирани материи - това е футуристичната фантазия на дизайнера в посока диско блясък от ерата на Studio 54.
За финал, Плайн отдава почит на покойната баскетболна легенда Коби Брайънт с ексклузивна колекция - номер 24, и дарение на Спортната фондация Mamba & Mambacita, създадена в памет на Коби и неговата 13-годишна дъщеря Джана.
„Този парфюм перфектно приляга на мъжа Philipp Plein – аромат на желание, пари, енергия и мускули."
Амбиците на Плaйн да влезе в парфюмерията не са от вчера, но легендарния нос на майстора парфюмерист Алберто Морияс му осигурява висок старт. Той създава аромат – хедонистично отражение на дизайнера и начина му на живот. Опакован в плътно черно стъкло, с форма на кредитна карта и щампа с подписа на бранда - иконичния череп. Пикантни нотки на черен пипер и джинджифил са примесени с кедрово дърво, обгръщащи уханието символ на съвременните удоволствия, които Плейн откровено проповядва: А world where cash is king.