
Пандемията накара всички големи дизайнерски брандове да погледнат на бизнеса по различен начин и да потърсят нови практики, с които да бъдат интересни на останалите. Това е и причината да имаме възможност за покупка на обувки Gucci срещу впечатляващите 12 щатски долара.
Луксозната италианска модна къща е обединила сили с базираната в Беларус технологична компания Wanna, специализирана именно в използването на добавена реалност при триизмерни модели.
Екипът на фирмата вече има опит с марки като Reebok, Puma и Snapchat, а следващото голямо партньорство се очаква да бъде това с Gucci, което вероятно ще попадне в списъка с модните иновации на годината.

Клиентите на Gucci показват голям успех в адаптирането към виртуалното облекло, което навежда креативният екип на мисълта, че не е лоша идея да насочи вниманието си към високотехнологичното поколение Z и неговите представители, вероятно в невъзможност да си позволят истински продукти на бранда.
Изпълнителният директор на технологичната компания споделя, че AR технологията ще има своя ръст в рамките на следващите пет до 10 години и голяма част от приходите на марките вече ще идват от различни онлайн продажби, които са по-неангажиращи, бързи и лесно достъпни.
Дигиталните обувки на Gucci няма да бъдат налични за предварителна поръчка, тъй като работата по тях е в начален етап. Сигурни сме обаче, че когато са готови да взривят пазара, ще има доста интересни реакции.