В началото на годината творческият екип на Bottega Veneta направи нещо немислимо за повечето световноизвестни дизайнерски брандове и хора като цяло. Луксозният бранд се оттегли от социалните мрежи и предизвика лавина от спекулации около въпроса "ЗАЩО?".
ОЩЕ ОТ GRAZIA: И ВИЕ МОЖЕ ДА ИМАТЕ НОВИТЕ ЛЮБИМИ ОБУВКИ НА ДЖИДЖИ ХАДИД
И докато Кайли Дженър, Риана и Роузи Хънтингтън-Уайтли не спират да споделят любимите си модели със своите последователи, креативният директор Даниел Лий подготвя "дигитално списание" с интерактивни кадри, видеа и аудио, което ще излиза на всеки три месеца, за да съвпадне със сезонните колекции и появата им в магазините.
Лий се надява изданието да осигури сериозно онлайн присъствие на италианската марка, тъй като "социалните мрежи представляват хомогенизацията на културата" и се налага всички да действаме "по-прогресивно и по-внимателно".
Изглежда, че мястото далеч от шума и суетата е печеливша стратегия в неговия маркетинг план. След като пропусна Парижката седмица на модата миналата есен, той направи истински фурор с изключителния си визуален спектакъл за сезон пролет/лято 2021.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: 20+4 ИДЕИ КАК ДА НОСИТЕ ТРЕНЧ ТАЗИ ПРОЛЕТ
За момента единствените следи от стария живот на Bottega Veneta са в Instagram акаунта @newbottega, който пази енергията, но обещава ново начало. Даниел е "щастлив", а бъдещето е пред тях.