Директно признавам, че оставяйки сексапила и леките провокативни намигвания настрана, последните кампании на Calvin Klein ме карат да се чувствам по особено приятен начин. Може би защото носят онова усещане за лекота, което е на почит в класическата американска философия, но мисля, че причината се крие най-вече в реализма. Няма грандиозна претенциозност, снобарска повърхност или излишна суета, има само CK.
Брандът отдавна се ползва с доверие от звездите, но в диалога участие вземат около 900 000 други фенове, ако е редно да отсъдим по броя постове с #mycalvins в Instagram. Историите се разказват буквално на всеки няколко минути, а този сезон... О, този сезон, очакваме изобщо да не спират.
Есенната перспектива на марката оживява в идеята "The Language of Calvin Klein", с която екипът ѝ изследва различните представи за себеизразяването. Разбира се, пречупени през призмата на изговорените думи и дрехите, които, малко или много, сами говорят на останалите за нас.
Зад камера застават фотографите Ренел Медрано и Хонг Джанг Хюн, както и режисьорското дуо rubberband, а фокусът на обектива отново е насочен към впечатляваща плеяда от разнообразни, интересни и so-in-the-moment таланти като Джени от BLACKPINK, Дамсън Идрис, Деб Невър, Доминик Файк, дъщерята на Мартин Скорсезе - Франческа, Моузес Съмней и нашата искрено любима Кая Гербер.
Новата глава в движението #mycalvins е продължение на тазгодишната пролетна кампания Blank Canvas и ще обърне повече внимание на индивидуалността, давайки свобода на артистите да покажат класическите модели през призмата на своята собствена креативност. Затова в промо видеата, докато разхождат последните творчески виждания на CK, Кая демонстрира страхотни актьорски умения, Джени разказва рутината си, Доминик мечтае на глас, а Франческа е откровена за страховете. Моля, вижте ги.
Този сезон бельото, аксесоарите, обувките и дрехите са минималистични, вдъхновени от типичните за 90-те (и все така актуални) oversize силуети, а голям акцент е поставен върху модернистичните графични елементи, монохроматичните детайли и задължителните сиви, черни и бели тонове.
Колекцията, която ни предизвиква да говорим сега, отправя поглед и към бъдещето. Използваният в нея деним е с нисък въглероден отпечатък, голяма част от платовете са рециклирани, а финалният резултат са красиви моменти, въплащаващи перфектно философията less is more.
Поправете ме, ако греша, но точно това кара Calvin Klein да грее ярко, дори когато цветовете са в неутралната гама. Никога не е просто ластикът на боксерките или голямото лого на обувките, винаги е история, която си струва да бъде разказана. Разкажете своята с #mycalvins.
Всички нови модели ще откриете в магазините на Calvin Klein в Paradise Center и Serdika Center.