Louis Vuitton зададе посоката на движение съвсем ясно.
Ако погледнете последните няколко рекламни кампании на луксозния бранд, ще видите, че лицата в тях са най-актуалните IT персони онлайн.
След Ема Чембърлайн и Чарли Д'Амелио, пред обектива на LV застава италианската блогърка, бизнесдама, дизайнер и инфлуенсър Киара Ферани, която представя емблематичните обувки LV Arclight.
Както става ясно от бърз поглед към кадрите, моделите в ретро стилистика се предлагат в няколко цвята за лесно съчетаване с останалите елементи от цялостната визия - синьо, бежово, черно, розово. За по-смелите, разбира се, има и вече класическия анималистичен принт.
В промоционалното видео виждаме Киара да обикаля улиците на Милано. Значи LV Archlight са определено made for walking. Само че със стил...