Семейството е на фокус в новата рекламна кампания на Versace.
Луксозният италиански лейбъл покани Бела Хадид и Джиджи Хадид пред обектива на фотографското дуо Mert & Marcus, при това в компанията на самата Донатела.
Промоционалните кадри ни показват трите диви, които носят някои от най-горещите нови предложения на марката, включително чантите La Medusa и токчетата Triplatform, горе-долу вече превърнали се във viral тренд.
ОЩЕ ОТ GRAZIA: МОДНИ КОЛАБОРАЦИИ ОТ НОВО ПОКОЛЕНИЕ
"Семейството винаги е в основата на всичко, което правя, ето защо толкова много обичам Бела и Джиджи", гласи официалното изявление на мис Версаче. "Те идеално илюстрират силата между сестрите и споделят това послание за сестринството на Versace по целия свят. Искам кампанията да бъде топла прегръдка за глобалното ни семейство в началото на 2022 г."
Самата тя сподели няколко допълнителни кадъра в официлния си Instagram акаунт, уверявайки ни, че семейството ще продължава да бъде в ДНК-то на бранда. "Важно е за мен. Исках тези кадри да изглеждат по този начин. Толкова се влюбих в идеята, че просто нямаше как да не се присъединя към моите кралици", разкрива тя.
Предвид факта, че това е първият път от около три години насам, в който Бела и Джиджи застават заедно пред камера, търсеният ефект със сигурност е постигнат.