Любимият ни бранд Tommy Hilfiger, представляван в България от SARKK SA, презентира своята колекция за новия сезон напълно виртуално. Само че не с традиционното онлайн ревю, а с участие в първата Седмица на модата в метавселената.
От днес до 28 март 2022 г. почитателите на марката, както и зрителите на събитието, ще могат да видят не само пролетната колекция на бранда, но и ще имат възможността да си закупят както NFT за своите аватари, така и физическите модели, още докато са в метапространството.
Домакин на виртуалната Седмица на модата се явява платформата Decentraland, а пазаруването в метавселената е осъществено в партньорство с Boson Protocol – децентрализирана мрежа, позволяваща безпроблемен обмен на цифрови активи за физически продукти, услуги и преживявания.
Потребителите могат да се телепортират в метавселената, благодарение на своя аватар, и да изпитат преживяване от друг тип - виртуален шопинг в магазина на Tommy Hilfiger. Почитателите на американската марка ще се натъкнат на плаващи 3D рендери на някои от емблематичните модели за колекция пролет 2022 като varsity якето за мъжете и ризи в стил "madras" за жените. Артикулите могат да бъдат закупени като NFT, които впоследствие да бъдат осребрени за физически продукти и доставени направо до вратата на клиентите. Или пък да бъдат носени от виртуалния аватар.
"Когато основах модната къща през 1985-а, не си представях, че ще дойде време, в което Седмицата на модата ще се проведе изцяло виртуално, в 3D конструиран свят. Едва направили първата крачка в метавселената и тепърва запознавайки се с нейните качества, аз съм вдъхновен от силата на дигиталните технологии и как те предоставят нов начин за взаимодействие с различни общности", коментира Томи Хилфигър.
Подобно на традиционните глобални седмици на модата, тази в метавселената ще даде шанс за изява на повече от 50 луксозни и дигитални марки, и техните нови колекции. В допълнение към това са предвидени виртуални презентации, дискусии, концерти, афтърпарти и филмови инсталации.
С участието си в проекта, екипът на Tommy Hilfiger отново доказва, че иновациите са част от ДНК-то на бранда, защото това далеч не е първият им пряк досег с виртуалното пространство. През 2020 г. модната къща си партнира с играта Animal Crossing, за да представи Tommy Island и колекцията за есенния сезон. През 2021 г. марката осъществи стратегическо партньорство с Roblox, а в началото на 2022 г. се създаде и инициативата Team Tommy, насочена към равноправие в гейминг сферата.
От Tommy Hilfiger ще продължат да предоставят нестандартни преживявания, които да ангажират феновете както във физическия, така и в дигиталния свят, като същевременно проучват нови начини за споделяне на своя последователен и неподвластен на времето американски дух чрез метавселената. Сигурни сме, че има още милиарди вълнуващи възможности.