Ким Кардашиян привлече бразилската футболна звезда Неймар за своя моден бранд Skims. Той е сред лицата на мъжката линия бельо, която риалити звездата добавя в своята колекция.
В онлайн магазина на Кардашиян вече могат да се открият мъжки боксерки, слипове, тениски, потници и клинове в размери от XS до 5X. Нюансите, разбира се, са в традиционната гама от земни цветове - кафяво, каки, сиво и черно.
Кардашиян коментира, че вижда възможност да внесе продукти от по-висок клас в мъжка категория, доминирана от масови марки. "Има ниша на пазара за нашите дизайни, нашите цветови тонове и нашите материали", казва тя.
Със своята компания, риалити звездата се опитва да грабне пазарен дял от гиганти като Victoria’s Secret с продукти в сегмента на оформящото бельо, които обещават повече комфорт. Съоснователят и главен изпълнителен директор на Skims Йенс Греде вярва, че мъжкият гардероб е узрял за подобен вид пробив. "Традиционни гиганти като Hanes и Fruit of the Loom продължават да държат водещи позиции, но пейзажът се развива", коментира Кристен Класи-Зумо, анализатор на шивашката индустрия в компанията за пазарни проучвания Circana.
За да привлече мъжката аудитория, компанията на Ким разчита на популярността на спортистите. Освен Неймар, рекламни лица са и играчът от NBA Шай Гилгъс-Александър от Oklahoma City Thunder и защитникът от НФЛ Ник Боса от San Francisco 49ers.
Кардашиян се надява спортистите да помогнат на Skims да покаже, че бельото на бранда може да пасне на различни типове тяло. "Всички те поотделно са толкова велики в своите области, но и тримата са толкова различни", казва тя. По думите на Кардашиян марката също така е изпращала продуктите си за мъже на влиятелни лица и спортисти преди пускането им на пазара.
Ким стартира своята компания с бельо и оформящо облекло - Skims, през 2019 г. Днес марката се оценява на 4 милиарда долара, с общо финансиране от 670 милиона долара.