Карли Клос вече може да се похвали, че е горд собственик на куловото модно издание i-D Magazine.
Моделът, който в последните години се изявява и като инвеститор и предприемач, ще ръководи британското списание като главен изпълнителен директор. Главен редактор на i-D е Алистър Макким, който освен това ще поеме ролята на главен творчески директор и глобален главен редактор.
Продажбата беше направена чрез новосъздадената от Карли компания - Bedford Media, на която тя е председател. Тя купи списанието от Vice Media Group, която беше на ръба на фалита. "Клос има дълбока страст към технологиите и пресечната точка на модата, медиите и културата на глобална основа и ние вярваме, че марката е в страхотни ръце, за да продължи да надгражда важната си позиция в света на модата и да продължи траекторията на растеж", пишат съизпълнителните директори на Vice Media Group Брус Диксън и Хосефа Локхандвала.
Самата Клос загатна за новата си придобивка с любопитна публикация в профила си в Instagram. Тя сподели снимка на списанието от пролетта на 2013 г., на което тя краси корицата, а под поста има намичващо човече.
Това не е първото издание, което Клос придобива. През 2020 г. тя беше част от група инвеститори, която придоби W Magazine, модното издание от висок клас, което преди беше собственост на Condé Nast.